Söndag -.-

God morgon alla (inga) läsare!

Vaknade med träningsvärk i hela kroppen. Mysigt värre >_< Nåja, känner ju iaf att jag gjort något ;) haha

bild 2
mysig och nyvaken hihi! skoja bara !


Iaf så kom jag och tänka på en sak om tomten och julen - eftersom julen närmar sig!

Alltså, barnen tror på tomten, trots att det står ''God jul önskar mamma'' osv på julklapparna..   Så egentligen så kan dom väl inte tro att det finns en tomte som kommer på natten för att ge julklappar som någon annan köpt.. Eller jag vet inte, det kanske är så att man önskar till tomten att han ska ge någon en specifik present. Så att tomten skriver God jul önskar mamma eftersom mamman har önska det till sitt barn ;)

Haha jag är lite småkorkad ibland (ibland?).

Hursomhelst. Ha en finfin 13 december! Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Emmaaaaaaaaaaaaaaaaa

HAhaha hmm va knäppt ändå :S :P

2009-12-13 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0