Badkalas

Godmorgon! Idag bestämde jag mig för att ta den senare bussen, hah. Var så färj*vligt trött när jag vaknade..
Kallt var det också!
Men jag tror inte det gör så mycket :) Vi har förberedande inför nationella, men jag känner mig inte stressad över det faktiskt.
Gör sällan det när det gäller nationella.
Både bra och dåligt kanske 8) Bra att jag inte har ångest, dåligt för att jag kanske inte pluggar så mycket som jag borde ;)

Hur som helst är det INTE badkalas idag.. Det är bad.. (syftar på rubriken OM ni har läst den)
MEN det är klädsim! Då finns det nått man kan gömma valen i! hihi

Övrigt från det är dagen precis som vanligt -.-' Roligt!

Nej, nu ska jag äta frukost!
Ha en spännande och lärorik dag nu barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0