Did an angel whisper in your ear? Hold you close and take away all fear.

Hejsan!
Nu är det söndagkväll!
Kul att jag börjar typ varje inlägg med.
Nu är det måndag! tisdag! onsdag! osv..
Pinsamt haha!

Hur som helst, det ÄR ju söndag.
Och jag har tagit med mina småsyskon upp till pappa för att hälsa på kattungarna, sen gick jag ner.
Och sen for jag på träning, sen kom jag hem, sen åt jag flingor, seeeeen... tadaaaa.
Sitter jag vid datorn ;)

Och nu borde jag gå och duscha.. Men jag tror att jag ska lata mig en stund.
Fixa grejer tills imorgon.

Mitt busskort är förstört, så nu måste jag köpa nytt!! ARGH.
VETVETVET vem som förstört det, nämner inga namn.
Efter en lång argumentation + tårar fick jag pengar att köpa nytt.
Tog emot motvilligt.
Jag vill inte att pappa ska betala, jag vill att den skyldiga ska det.
Det värsta är att hon kunde ha bett om ursäkt, då skulle jag kunna glömma det.
Men när hon sitter och säger ; men vafan, jag ger väl henne så hon håller käften.
Sånt tål jag fan inte.
Aja, gjort är gjort.
Inget att älta.

Tur är att jag åker med mamma imorgon. Jävligt sköönt när man slipper ta bussen!(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0