Fredag! Skööönt :D

Jaha, då var det fredag igen.. Och ledig är man (CHILL?!) japp.

hur som helst hade vi ju klassfest igår.. eller. ''En del av klassen-fest''.
Jaa, det passar bättre.
Det var roligt iaf :) Fyllt på mobilen har man också gjort! ;) Så nu kan ni sms;a OCH få svar!

här har ni min ''fest-makeup'' hahah, mm sexig värre.
Speciellt bakis blev jag icke. Inget alls faktiskt. Mådde bara dåligt när jag kom hem igår. tror att det beror på att jag åt dålig middag.. 8)
Klev upp klockan tolv, vilket är relativt tidigt för min del ;)
Ska gå och duscha kroppen nu - och sen blir det väl ner till mamma för att äta middag.
Ha en fett chill nice helg broshaan


höhö, härligt översminkad är man ju också. Ser precis ut som att jag var sekunder ifrån att gå ut på gatan och sälja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0