Godmorgon!

Ah, skönt att sova ut!
klev faktiskt upp nio! Ja, det är tidigt för mig :)
Haft god tid på mig att faktiskt äta frukost (!!!!) och sminka mig.
Inget troll idag... Idag är jag mulatt... (måste köpa ny foundation, ugh)

Hur som helst, kollade runt litegrann på amazon igår.. har några böcker jag är intresserad av :)
Blir dyrt med all frakt och så... Men men, roligt med böcker!

Nåja, nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig redo, bussen går 10 i.. alltså om 35 minuter.. jag går neråt 18 minuter i kanske..

Puss på er, hoppas ni har en bra dag! (Soligt!<3)


Jag har börjat bädda sängen VARJE morgon (förutom igår) ... DUTTI VA????


Kommentarer
Postat av: johanna!

Vi måste träffas snart : O

2010-04-21 @ 17:59:58
Postat av: JESSICA

MEN JA!!!!!!!!

2010-04-21 @ 21:01:01
URL: http://jessicaaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0