Hallå! :)

Hejsan allihopa!
hur har erat lov varit? :)

Mitt har varit... enformigt?
Har i stort sätt inte gjort mycket alls.. Men det är faktiskt skönt det med :)
Försöker vänja mig med den nya frisyren.. Känns sjukt nervöst att komma till skolan med den..
Typ.. tänk om folk tycker att det ser hemskt ut :S
Shit, då skulle jag typ grina och aldrig gå ut igen!
Men men, jag måste kunna göra lite annorlunda saker ibland!
Man vill ju inte vara mellanmjölk :O
Eller hur?!

Nåja, nyss kollat på vampire diaries... mitt hjärta leeer.. AHHH så romantiskt.. Älskar romantik.

Kollade på stolthet och fördom i förrigår.. Den engelska versionen.. 5 timmar lång!
Himmelriket, åhh så sött..
Jag vill också ha romantik :(

Sen var jag med Josse efter det, visade henne min nya frisyr :D Hon tyckte den var fin (sa hon iaf)  ;)

Nåja, njut av det korta som är kvar av lovet nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0