Skoolaa

Godmorgon!
Tänker inte börja det här inlägget med att säga vilken dag det är, men eftersom jag skrev så kommer ni automatiskt att tänka på det. Mohahaha.

Okej seriöst, nu är klockan 25 över 7 och jag ska snart dra iväg till skolan.. yaaay :(
Hittade min foppatoffel! YAY
Ska alltid finnas nån tur i oturen :)

Hur som helst så gjorde jag inte mycket mellan mitt senaste inlägg och det här. Hah.
Så varför uppdaterar jag?
För att säga att jag har gratissms till alla som läser...? Japp det har jag. Så smsa på!

Och nuu ska jag åka.. Verkar det som..

Okej, ha en trevlig dag så uppdaterar jag när jag kommer hem (Kanske.. möjligtvis.. eller inte.. vem vet?)

puss

Kommentarer
Postat av: center

svar; fina ord. Tack så mycket! puss

2010-04-27 @ 18:51:41
URL: http://foodup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0