Torsday - imorgon dvs.

Kommer jag bara att komma till Nationella provet.
Kommer vara upptagen tidigare på dagen, (privat)

Varför skriver jag då ut det?
Vet inte. Vill bara varna mina vänner (som läser bloggen) att ni får sakna mig ;)
Hahah skoja bara, men allvarligt. Jag kommer inte. Så är det.

Ha så trevligt dock ;)

Annars har jag inte gjort mycket idag. Onsdag alltså.
Hade engelska, svenska, bad(kalas) och naturkunskap. Galet rolig dag, yes.
Badet gick ganska bra dock.
Förutom det faktum att jag nästan dränkte Emma när jag skulle ''livrädda'' henne. Och hon gjorde detsamma för mig ;)

Nej ni, nu ska jag lyssna klart på den här låten, sen ska jag soova.
Ha en intressant sista april :)
Blir ju ingen fest för mig! Kommer istället spendera den med en gammal vän :) Lika trevligt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0