About me.

Haha okej! Jag ska sluta nu. Isner att min bloggstatistik ligger på... 2-3 läsare om dagen! haha
Alla kan inte vara lika populära som mig;)
Skämt åsido, nu ska jag iaf berätta litegrann om mig :)

Namn: Jessica Therése Engström
Ålder: 17 år, 18 i oktober (!)
Intressen: SJUNGA (eller musik i allmänhet, fast.. det är väl allas intresse typ?), karaten hihi. Jobbigt, men kul!
Resa och testa på nya kulturer, ah! Umgås med mina nära och kära♥ Läsa böcker  och se gamla filmer (1950-1960) Och lära mig nya språk :)
Relationsstatus: Singel... yay.. haha
Längd: 161,5 cm.
Hårfärg: Mörkbruunt för tillfället!
Ögonfärg: Blå/gröna :)
Vikt: Hemligt :$... Töntig jag är som skriver ut det då? aja.


Övrigt : Bott i Örnsköldsvik, närmare bestämt Domsjö hela mitt liv. Gick först på Domsjöskolan, sedan Geneskolan och nu Parkskolan. Och i framtiden... Utomlands? :) I hope! ♥

Man måste drömma stort :) Ju högre man strävar detso högre hamnar man.
Strävar du efter att jobba som på ICA hela ditt liv, så kommer du förmodligen jobba på ICA hela ditt liv. Menar inte att det är en liten eller oambitiös dröm.
Menar bara att om du strävar att jobba som skådespelare i Hollywood (inte min dröm ;) ett exempel!) så kanske du inte hamnar där, men om du strävar efter drömmen så hamnar du åtminstånde i LA kanske :)
Istället för att sitta hemma och tänka ''jag kommer aldrig klara det ändå''.
Trams! :)

Jag kommer alltid ganska off-topic. Haha, kanske inte är menad för att skriva en blogg! Fast.. Är ju en liiten dröm att bli författare ;)
Och jag veet, man kan inte skriva ''och'' efter ett '',''
Och blablabla, men jag är inte ute efter att skriva en tråkig blogg heller. Vill slänga in lite personlighet då och då ;)
Alltså gud vad tråkig jag är! haha

Nåja


Do you feel lucky punk, do you?!

(Scary movie 2 inspirerat)

HAHA, kom nyss hem från träningen.. eller nyss... halvtimme sen kanske ^^
Sitter vid syrrans laptop och nördar mig framför caaam ♥ hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0