Lördag!

Helg, helg - härliga helg <3
nej men, skönt med ledighet igen :D (trots att vi gick.. två dagar? ;) hard life!)
Haha nåja, nu är det lördag iaf :) Försöker undvika godisskålen så gott det går. Inte det lättaste serru :/
Besatt av att äta godis... försöker bryta den fula vanan nu dock! ;)

Funderar på att plugga.. Cassie sitter brevid mig helt uppslukad i sin bok - mycket imponerande!
En avancerad bok om kriminologi på engelska.
Varför föddes inte jag smart? :(  (eller rättare sagt, varför är jag så lat?)

Har ni märkt att jag försöker utveckla min inlägg? :d Alltså, skriva längre och intressantare :) Kanske ska ta och skriva ett inlägg om mig. Alltså ;) Lära känna mig på djupet! haha :D Eller ska jag göra ett sånt där fult test som visar hur nördig jag egentligen är? hahah!

OM det är någon som läser min blogg, kommentera då vad ni tycker jag ska göra!

Om ingen kommenterar (eller läser) så väljer jag själv :)

HAHA, diggar bilden.. Ser lite emo ut dock, dont you think? Kanske bor ett emo i mig trots allt..
Börja lyssna på my chemichal romance eller bullet for my valentine?  (INTE ute för att förolämpa folk som lyssnar på sådan musik såklart! PUSS<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0