oaktiv.se

Min blogg (oexcisterande blogg) borde heta exakt så.
Oaktiv.blogg.se :) hah, seriöst. Jag pallar aldrig att gå in hit och uppdatera :/

Så laaaeet, men så är det ibland :)
får se om det blir någon ändring i fortsättningen haha!

Iaf, vad har jag gjord under min frånvaro?? :) hmm.. haft lov.. Handlat pryylar :) bråkat , sett Avatar (awesome!)
hmm, varit i umeå :) och firat nyår med en fylla :)
härrligt :b

Nåja.. En summering av 2009 kanske? :)
Året började med att jag köpte en ny mobiltelefon :D (slutet av 08 mer exakt kanske)
Träffade nya vänner, eller - Jag fick bättre relation med många i min klass :) Började känna på riktigt som att jag passade in någonstans :) Prefekta klassen ♥
Jadu.. firade sista april med min kära Sandra.. träffade ett fån som jag ångrar att jag ens pratade med (förlåt, men det var verkligen ett waste of time.. och creepy för den delen:S)

Hm, det var också vid den här tiden jag började våga lite mer. Ta för mig av vad som erbjöds. Skönt att visa vem jag var. Haha, människorna runtomkring mig har verkligen förändrat mig. Positivt tycker jag :)

fortfarande samma tjej med samma mål, drömmar och ambitioner - bara lite mer vågad och utåtriktad :) 100% säker på att det kommer att gynna mig i framtiden, så tack mina kära ♥

Åh.. tillbakablickar haha :D
2009 har varit ett väldigt givande år för mig :)
Har lärt känna mig själv genom andras ögon :) Jobbigt att stå upp för sig själv ibland, svårt att slå sig ur rollen som man blivit tilldelad.

Jag är den jag är har alltid varit litegrann av ett motto, tragiskt nog har jag varit rädd att visa vem jag är för sån lång tid. För svag för att ta upp kampen, men när man väl visat sin poäng, tagit steget - känns det så otroligt bra. Och förhoppningsvis så har jag fått några vänner för livet :)

sommaren var väl sisådär, inte speciellt varmt och inte speciellt mycket ''action'' så att säga :) blev några trevliga stunder jag minns väl :) Ingen sommarflört för den delen :) Noll action på den fronten haha, babysteps ;) kan inte göra allt på samma gång! Måste jobba med mig själv innan jag kan vara i ett förhållande med någon :)

ska inte säga att jag inte varit kär :) Bara blivit så att ingen har känns på samma sätt för mig som jag känt för dom :) men nytt år nya tag, eller hur!
Och efter sommaren så är det inte så otroligt många minnesvärda ögonblick, man var väl bara mest:)
Kände att jag blev lite otrevlig och nedlåtande ett tag under den perioden, vet inte varför - en liten nedåtgång i mitt liv helt enkelt:)
Jo! I oktober klippte jag raklugg för första gången på cirka 10 år. Älskaade det hehe :) Men nu är det 2010, så nu lutar det mot sneluggen igen :)
Men, jag såg nyss på en gammal video från innan jag klippte bort en stor andel av mitt hår. Och ÅH vad jag saknar det långa nu. Galet, jag som hatade mitt hår när jag hade den frisyren.

Åh men nu ska jag inte dra ut på det alltför mycket.
Slutet av året spenderades med stress inför läxor som ska in före jullovet började, haha. all good now though! :D

GOTT NYTT ÅR FOLK!
Nu håller vi tummarna och hoppas att 2010 blir det bästa året någonsin! Är ju trots allt årent jag fyller 18, perfekt!


♥♥
Nästa inlägg laddar jag upp lite bilder från årets gång! pussis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0