Tuesday'

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera lite oftare ;) Ett krav tydligen! Eller, mer en pik kanske ...
Nåja :) Idag var det skola.. som vanligt.
Fick umgås med min alltför härliga klass åter igen ;) Lite ångest dock. Jag blir sjuk stup i kvarten under vintern - och det känns inte så bra just nu.
Inte tränat på riktigt på över en månad.. EN månad, kan ni fatta :/
Iiih, måste verkligen ta tag i saker och ting!

Vill säga GRATTIS till världens sötaste Sandra ♥

Och på tal om Sandra.. Förhoppningsvis Umeå med henne på Fredag! Jiho :D
Skönt att komma bort från övik litegrann och bara umgås. :) Pysigt värre!

Jaae, funderar på att gå och småträna på mitt rum litegrann så pappa inte ser att jag gör det. Sen MÅSTE jag plugga... BLÄÄÄÄÄÄÄ.

Är sjuk nu serru :) ''se ovan''. Mitt immunförsvar är ju som ett barns nu för tiden.. Jihoo..
Känner för att skrika ''ALLVARLIGT TALAT'' ut genom fönstret .. Varför blir jag sjuk hela tiden! Aldrig förut ju.. Bleh, nåja. Sjuk eller inte. På Torsdag blir det träning. Sådärja - nu är det bestämt!
Peppa??  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0