You make me feel better, put me back together.

Folk säger att man är vacker, men man lyssnar inte. För man vet att dom inte menar det.
Folk säger att man blivit så smal, men man puttar bort orden. För dom menar det inte.
Folk säger att det är insidan som räknas, men det vet man att den inte gör det.
Folk kan säga i stort sätt vad som helst, men jag kan inte ta åt mig. För jag vet vad jag ser i spegeln. Jag vet vad vågen står på - och jag har inga rättigheter att klaga. Det är jag som inte kan ändra mig.
Folk säger att jag kanske borde prata med en psykolog. Som om jag är något freak. När jag inte är olik någon. Jag är precis som alla andra.
Jag snackar skit och jag är ytlig.

Dom säger att man måste älska sig själv för att älska någon annan. Och det kanske är det som är problemet?

Inte fan vet jag. Känner mig lite smådeppig.
Säkert över om några dagar.


Kommentarer
Postat av: sandra

hmmm, du är nog inte ensam av att tänka och tycka så om dig själv.. och att gå till en psykolog betydel väl inte att man är ett freak..eller? :s ibland fundera jag själv på att gå till en sån..när man känner att man bara vill få ut allt skit ur en och må bra. aja, de bli bättre ska du se!

i will help you!

2010-01-24 @ 22:09:54
Postat av: sandra

hmmm, du är nog inte ensam av att tänka och tycka så om dig själv.. och att gå till en psykolog betyder väl inte att man är ett freak..eller? :s ibland fundera jag själv på att gå till en sån..när man känner att man bara vill få ut allt skit ur en och må bra. aja, de bli bättre ska du se!

i will help you!

2010-01-24 @ 22:10:09
Postat av: Jessica

Nej jag vet. Funderar på att göra det ibland :/ Vi får se.



Puss <3

2010-01-25 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0