Tja!

Hejsan :)
Vet inte om någon fortfarande läser, men iaf :)
Tänkte skriva ett litet inlägg nu bara för att jag känner mig sugen, haha.

Hur som helst, dagarna flyger praktiskt taget förbi.. Hade prov idag, gick ju inte sådär superbra.
Man får väl hålla tummarna på ett G va :)!

Det är så löjligt, för jag går bara runt och är småglad hela tiden.
Typ när jag kliver upp på morgonen känns det som lov, när jag kommer till skolan känns det som lov. Haha!
helst sjukt!
Jag har äntligen lyckats övertala min hjärna om att det är lov fast det (uppenbarligen) inte är det! haha.
Härligt!
Inga tuffa uppgifter kvar iaf ;)

Jaaaaao!
Hoppas ni får trevliga sista veckor innan sommarlovet! Och för er som tar studenten! AVUNDSJUK MUCH, yes.

Puss på er ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: EmmaA

Jag läser fortfarande din blogg ^^ <3

2010-06-01 @ 15:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0