Ugh

Snart skola igen då.. :/
Ett lov skulle kännas mer än uppskattat, heh.
Hur som helst så har jag i helgen umgåtts med Natalie som kom ner från Umeå enbart för att umgås med mig ;) Nejdå, hon hälsade OCKSÅ på släkt, hah :D

Nej men det var trevligt att träffas igen :) Blir ju inte mycket alls nu för tiden, hur som helst är hon tillbaka i Umeå nu.

Men jag vet ju att majoriteten har sett ''Vingar av Glas'' med Sara Sommerfeld och Alexander Skarsgård - eftersom skolan alltid tvingade en att se alla möjliga filmer.
Men jag säger såhär. Se den IGEN - allt blir så mycket sötare och bättre när man faktiskt bryr sig om sånt :D

Aja, ha en trevlig söndagskväll.. Eller det resterande av söndagskvällen >.<

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0