En gång i veckan updates?

Halloj!
Här sitter jag lite småförkyld. Vinter är fett naaajs yo.
Eller inte -_-

Klockan är prick tolv när jag skriver den här meningen iaf.
Ska strax gå och sova. Bara fixa lite musik först, hehe (y)

Somnade runt sju framför datorn.. heeh, vaknade sen 10 -_- Ska ändå försöka tvinga mig i säng.

Guuuuuuuuud vilken rolig blogg jag har!

Alltså ärligt.. vad ska jag skriva? hahah

Jadu.. det var trevligt i onsdags iaf! Träffade många trevliga människor! Många från klassen också :o Ändå gick jag inte dit med någon från klassen.. Men det är kuuuul!

Pusshej, ska sova nu! ♥♥♥

Ett skepp kommer lastat... med ♥♥♥ hihihi och en ☺! (är det en sur gubbe? Den andra ser ju glad ut.. aja whatever. Ska vara en sur gubbe! fniss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0