YES! Nytt inlägg! haa

Men Tja!
Nu kör jag med ett till inlägg ~
Mina fans blir ju helt crazy ;)
haha! Skämt åsido. Nu ska jag uppdatera med att berätta om saker jag gör, vilket är inget :)


HEJ

Just nu lyssnar jag på lite musik och drömmer mig bort ~
haah. Ska packa idrottkläderna också ;) Denna gång glömmer jag EJ haha!
Hur som helst så är jag på en diet (igen)
Jag har också börjat gå till kuratorn. Skolsyster har försökt få dit mig under 2 år nu.
Hon tycker jag är besatt av min vikt. Och tydligen tyckte kuratorn det också. Suuuck haha ><

Kanske lite personligt att berätta tycker ni, men jag bryr mig inte speciellt mycket. För mig är det lite av ett slöseri med tid. Men men.


♥♥

Jag ska försöka uppdatera oftare, och med mer intressant. Men det är SVÅRT när man aldrig gör något! hahaha

Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Heeej :D Sööt du är på bilden ^^

2010-09-20 @ 08:28:48
URL: http://alittlebigstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0