kommer aldrig på någon rubrik

Tjo allihopa ;)
Sitter och lyssnar på Dirty Dancing soundtracket ♥
Best.Movie.Ever. Allvarligt.
Kanske man ska ta och se den igen.. var ju ett tag sen, huhu :(

Oj vad det här är intressant va :) höhö, varsågod ♥

Igå satt jag Cassie och Ante och såg film och åt godis till klockan 4 på morgonen typ. På en Torsdag! Busig gänget va ;o
Lilla Cassie skulle upp och jobba klockan sju också.. ajaj.
Men det var faktiskt inte vi som tvingade henne att vara uppe, fast pappa tror det :(

Och idag sov jag till ett kanske. Har typ klivit upp åtta nästan varje morgon den här veckan! HERREGUD. Jag var orolig vad som hänt med mig, sen när jag vaknade ett kände jag mig lugn igen :] Allt är i sin ordning!

Gjorde inte ett skit idag. Tänkte börja med Engelska C uppgiften (ÅNGEST). Ska börja med den imorgon iaf. Måste det ju :/
Hursomhelst, jag har suttit och varit en nörd vid datorn som vanligt. Inget ovanligt där :)
Yes. Alla for väl ut på krogen ikv. Förutom jaaag.
ROLIGT LIV. Tack ♥
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Josse.P

Du vet ju vad du ska skriva om på engelskan ;) Du kan lätt få ihop 1000 ord om mig ;) Jag var också hemma igår...chill ;)

2011-01-08 @ 12:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0